Gratis verzending vanaf €35 naar België en Nederland

Kracht uit de Natuur B.V.

Winkelwagen

Jouw winkelwagen is nog leeg.

Subtotaal: € {{ formatPrice(cart.subtotal) }}
Verzendkosten: € {{ formatPrice(shippingCost) }}
Betaalkosten: € {{ formatPrice(paymentCost) }}
Combinatievoordeel: - € {{ formatPrice(cart.extra_discount) }}
Korting - {{ cart.promotion_code.promotion }}: - € {{ formatPrice(cart.promotion_discount) }}
Eindtotaal: € {{ formatPrice(cart.total_price - cart.promotion_discount) }}

Bekijk je winkelwagen Naar de kassa

Klantenservice

Klantenservice

Schademeldingen

Controleer direct na ontvangst de geleverde producten.

Voor een schademelding zijn de foto's altijd heel belangrijk. Foto's zijn nodig om een schadeclaim te kunnen starten bij de vervoerder.

  • Tref je kapot flesje aan in de verpakking? Maak dan direct foto's van:
  • Binnenkant van de doos
  • Buitenkant van de doos
  • Barcode van het verzendetiket
  • Schade aan het product (kapot flesje)

Meld alsjeblieft elk probleem. Daarmee help je mij de service en het aanbod te verbeteren.


Retouren

Bach Bloesem Mixen betreffen een op maat samengesteld product naar aanleiding van de klachten van een persoon en diens karakter. Het is daarom niet mogelijk Bach Bloesem Mixen te retourneren. 

Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een Bach Bloesem Mix of over de persoonlijke dienstverlening. Ik wil je graag helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt een mail sturen naar: greetje@bachbloesemmix.nl.

Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van mij  een bevestiging. Ik zal jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal ik jou hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ik bij ben aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Bezoek dit ODR platform door hier te klikken. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je  vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Als je een klacht hebt, vind ik dat zeer spijtig. Neem zo snel mogelijk contact met mij op. Ik doe er alles aan klachten naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten kunnen per mail gemeld worden bij: