Schademeldingen

Ik adviseer mijn klanten de geleverde producten direct na ontvangst te inspecteren.

Voor een schade melding zijn de foto's altijd heel belangrijk. Foto's zijn nodig om een schadeclaim te kunnen starten bij de vervoerder. 

Tref je kapot flesje aan in de verpakking? Maak dan direct foto's van:

  • Binnenkant van de doos
  • Buitenkant van de doos
  • Barcode van het verzendetiket
  • Schade aan het product (kapot flesje) 

Meld alsjeblieft elk probleem. Daarmee help je mij de service en het aanbod te verbeteren.

Retouren

Bach Bloesem Mixen betreffen een op maat samengesteld product naar aanleiding van de klachten van een persoon en diens karakter. Het is daarom niet mogelijk Bach Bloesem Mixen te retourneren. 


Je hebt een klacht?

Als je een klacht hebt, vind ik dat zeer spijtig. Neem zo snel mogelijk contact met mij op. Ik doe er alles aan klachten naar ieders tevredenheid op te lossen.

Mocht je je niet goed geholpen voelen, neem dan contact op met de afdeling bemiddeling de Stichting webshop Keurmerk waar ik bij aangesloten ben. Mocht die bemiddelingspoging om welke reden dan ook niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat nog de mogelijkheid om via Stichting webshop Keurmerk geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Hun uitspraak is voor mij bindend.

Klachten kunnen per mail gemeld worden bij: